Ikke akurat revolusjon…

Share

Det er innimellom ikke noe under at det går rævva med nye selskaper. Det er for eksempel ikke noen garanti for godt drevet butikk at ledelsen har utdannelse, det er mange eksempler på det motsatte, men en viss peilig er jo altid greit å ha. i tilleg til en god i de selvfølgelig.

Strømselskapet B2C som nå ser ut å gå i dass så det surkler prøver å fortelle på www.dn.no at det er forbrukerrådet som har en personlig vendetta mot dem. Leser man litt ned i teksten så spørs det om ikke det var realitetsorienteringen deres det var noe i veien med.

«Ideen deres var derfor å finne de billigste strømproduktene hos den billigste leverandøren, og tilby folk dette i stedet – mot en medlemsavgift på 790 kroner året i det nye selskapet B2C Norge.
– Det ville både vi og kunden tjene på. Og så tenkte vi at i stedet for telefonsalg, som mange drev med på den tiden, så skulle vi være litt revolusjonerende og heller jobbe med dørsalg, forteller Marthinsen. «

Når man anser dørsalg for å være revolusjonerende så har man et stykke å gå for å si det slik. Min farfar solgte støvsugere på dørene på 60-tallet, og ikke en gang da var dette i nærheten av revolusjon.

Share
KategorierLJStikkord

Én kommentar til “Ikke akurat revolusjon…”

  1. hihihi! revolusjonerende my ass:)

    her jeg sitter med bedriftsøkonomien min så var dette virkelig dagens høydepunkt:)

    kaffe igjen snart? Typ en siste gang før vi stenger?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.